Imagine

luni, 17 decembrie 2012

Figurine pentru colegi / Christmas symbols

Va spuneam despre faptul ca ne-am axat in special pe cadouri lucrate manual anul acesta.

Buburuzei ii place tare mult sa picteze, drept urmare i-am pus la dispozitie figurine din ipsos cu simbolurile Craciunului.
Daca doriti si voi astfel de figurine eu le-am cumparat de aici. Gasiti o multime de modele, nu doar pentru Craciun. Multumim mult Maria pentru ele.

Am intrebat-o pentru cine vrea sa picteze astfel de figurine si mi-a raspuns ca vrea sa le picteze pentru toti colegii ei :)

A muncit cam 3 zile la ele pentru ca are 15 colegi de grupa, dar nu s-a lasat. Unele le-a pictat in dimineata serbarii pentru a le termina la timp.


Am folosit tempera pentru a le picta (fara a uda pensula) si lac la sfarsit pentru a le face mai lucioase.

Voi ce cadouri ati mai realizat cu cei mici?

2 comentarii:

  1. wow, ce frumoase au iesit!!!
    felicitari micutei pentru rabdare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult Maria! Nu am fi reusit sa facem aceste cadouri fara figurinele de la tine!

      Ștergere