Imagine

joi, 6 decembrie 2012

Fulgii de nea ne invata alfabetul / Snowflakes ABC

Cu ajutorul fulgilor de nea a fost un prilej foarte bun sa repetam literele alfabetului, mai ales pe cele mici de tipar.


Am gasit doua materiale tare dragute, unul cu literele mari de tipar si altul cu literele mici de tipar. Le-am printat si decupat, le-am amestecat si pus pe masa. Buburuza a avut de facut perechile. I-au placut fulgii si a trecut la treaba imediat.

Am cateva cartonase din toamna cu cuvinte din 2 sau 3 litere. Dupa ca e facut perechile ii aratam cate un cartonas si ea imi citea cuvantul. Pot sa ma declar multumita. Ori a invatat cuvintele, ori a inceput sa citeasca cuvinte scurte :)

Tare as vrea sa ii pot face un set de citit ca cel folosit de Camelia. Mi se pare foarte buna ideea prezentata de ea. Puteti citi mai multe aici.

Materialul cu litere mari de tipar il gasiti aici.
Materialul cu litere mici de tipar il gasiti aici.

Spor la citit!

4 comentarii:

  1. cred ca cel mai simplu e sa folositi chiar materialul Cameliei, mie imi pare excelent lucrat!

    Spor la citit! Felicitari buburuzei pentru progrese!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o sa folosim acelasi material, nu are rost sa reinventam roata :)
      Numai ca trebuie sa ma mobilizez sa caut toate obiectele pentru prima parte :)

      Ștergere
  2. Felicitari Buburuzei pt reusita la citit!

    RăspundețiȘtergere