Imagine

luni, 3 decembrie 2012

Globuri pentru pomul de Craciun / Christmas tree decorations

In prima zi a lunii Decembrie am avut conform Calendarului de Advent de realizat decoratiuni pentru pomul de Craciun. Impreuna cu buburuza am realizat un frumos glob pentru pomul de Craciun.


Este o activitate la care cei mici vor participa cu interes. Cel putin buburuza a fost foarte incantata sa realizam acest glob.

Aveti nevoie de urmatoarele materiale:
- un balon rotund
- lana (eu am folosit ata pentru globlen)
- aracet

Ce aveti de facut:
Umflati balonul pana ajunge la diametrul dorit. Sa zicem undeva la 5 cm. Depinde cat de mare vreti sa fie globul.

Diluati un pic aracetul. Nu foarte mult, cat sa-l subtiati putin.

Luati o bucata foarte lunga de sfoara si inmuiati-o in solutia de aracet. Aveti grija sa o stoarceti inainte de a o infasura pe balon.

Incepeti sa infasurati sfoara de jur imprejurul balonului in toate directiile posibile.

Dupa ce ati acoperit o mare parte din balon taiati sfoara (in caz ca e prea lunga).

Si cu asta, puneti globul la uscat pana a doua zi. Dimineata urmatoare, daca s-a uscat, cu ajutorul unui ac spargeti balonul.

Tocmai ati realizat un frumos glob de Craciun :)

Am incercat sa realizam unul si din sfoara mai groasa. Acela nu a iesit, nu s-a intarit suficient sfoara.

Sursa o gasiti aici.

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumim :)
      Urmeaza ceva din paharele de la Starbucks ;)

      Ștergere
  2. Bravo!
    Si eu vreau sa incerc, numai ca nu ma indur sa cumpar atza care imi place - e destul de scumpa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am cam necajit cand l-a turtit pe cel portocaliu :)

      Ștergere
  3. Mihaela, imi pare rau, am sters din greseala comentariul. Buburuza nu-mi da pace :)

    Astept sa vad cum au iesit :)

    O seara frumoasa,
    Laura

    RăspundețiȘtergere