Imagine

duminică, 2 decembrie 2012

Ingeras

Clubul copiilor si parintilor creativi au lansat un concurs - Cizmulita Mosului.

Tema concursului este sa realizam un Ingeras sau o Steluta care sa stea in varful bradului de Craciun.

Cum tocmai am dat startul activitatilor noastre de Craciun, impreuna cu buburuza am decis sa realizam un ingeras.


Materiale de care aveti nevoie:
- un coif de petrecere
- hartie autocolanta alba
- servetel de bucatarie alb
- lipici
- o foaie de hartie
- foarfeca

Aveam de la o petrecere un coif pe care l-am imbracat in  hartie autocolanta. Cum coiful nostru era destul de colorat se mai vedea modelul dupa ce am aplicat autocolantul. Peste autocolant am adaugat un servetel de bucatarie alb (am avut unul fara model pe el).

Din foia de hartie am decupat aripioarele si fata pe care le-am lipit de coif.

Un ingeras simplu si usor de realizat de catre cei mici.

Vom participa cu acest ingeras la concursul Cizmulita Mosului de pe blogul Clubul copiilor si parintilor creativi.

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru ingeras si bine ati venit in concurs. Ma bucur ca tocmai el a fost cel ce a dat startul decoratiunilor. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere