Imagine

duminică, 16 decembrie 2012

Mos Craciun pribeag soseste / Toilet paper roll Santa Claus craft


Astazi am realizat cu buburuza un Mos Craciun tare simpatic dintr-un sul de hartie igienica.
Aveti nevoie de putine materiale pentru a realiza acest craft si va impodobi casa de sarbatori.


Aveti nevoie de:
- cartonul de la un sul de hartie igienica
- hartie creponata rosie
- un snur nu foarte mare
- ochisori mobili
- vata pentru barba
- carioca rosie
- hartie autocolanta alba
- un fir de sarma plusata alba (noi am folosit argintie pentru ca nu am avut alba)
- lipici

Ce aveti de facut:
1. Taiati o banda din hartia autocolanta si lipiti-o in partea de sus a sulului de hartie. Aceasta va fi fata mosului.
2. Luati o bucata mai mare de hartie creponata rosie si lipiti-o de jur imprejurul sulului in partea de jos pentru a realiza corpul mosului.
Taiati fasia mai lunga decat sulul pentru a putea baga o parte in interiorul lui. Mi se pare ca se fixeaza mai bine asa.
3. Tot din hartie rosie mai taiati o bucata pentru fesul mosului. Il lipiti in partea de sus si il innodati in varf cu bucata de sfoara.
4. Pentru marginea caciulii luati o bucata de sarma plusata si infasurati-o in jurul sulului. Eu nu am reusit sa-l lipesc dar rezista foarte bine si fara a fi lipit :)
5. Lipiti ochii si barba mosului.
6. Desenati nasul si mosul este gata.

Craciun Fericit!


Sursa o gasiti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu