Imagine

marți, 11 decembrie 2012

Omul de zapada / Snowman

Imi aduc aminte de o mica poezioara pe care buburuza a invatat-o in primii ani de gradi:

"Omul de zapada are guturai
Tare ar fi buna o cana cu ceai!"

De unde si pana unde mi-a venit in minte aceasta poezioara. Astazi e ziua dedicata oamenilor de zapada :)
Da, avem cate o tematica in fiecare zi din aceasta luna. 
Ce facem in fiecare zi? Asta puteti afla din calendarul nostru de Advent.

Bun, oameni de zapada. Una din activitatile de astazi a fost sa construim un om de zapada. 


Eu am apelat la un set pe care l-am gasit in magazinele de hobby, dar puteti foarte usor sa il realizati si fara acest set.

Materiale de care aveti nevoie:
- 2 sfere din polistiren, pentru cap si trunchi
- 1 semisfera din polistiren, pentru baza
- 1 panglica sclipicioasa, pentru fular
- 1 piesa tip morcov, pentru nas
- 3 + 2 bumbi negri, pentru nasturi si ochi
- 1 joben
- 2 scobitori, una pentru fixarea corpului si cealalta pentru matura
- sfoara, pentru matura.

Ce aveti de facut:
Fixam cu ajutorul scobitorii cele 3 parti ale corpului, pe care ulterior fixam accesoriile.
La nevoie, putem folosi adeziv pentru matura si joben.

Gata, asta este tot! Un om de zapada dragut si cateva clipe placute petrecute alaturi de buburuza! :)

Un alt om de zapada tare frumos am vazut la Roxana. O mica bijuterie despre care puteti citi mai multe aici.

2 comentarii:

  1. Cand am vazut bilele, m-am gandit ca le-ai facut din fimo :)
    Multumesc pentru recomandare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cumparat pasta Fimo, dar nu stiu daca le-am nimerit. Eu m-am uitat la culori si cand am ajuns acasa am realizat ca una era soft, alta classic si alta nici nu mai stiu cum. Si cele cu sclipici sunt Cernit.

      O sa vorbim sa-mi spui cum fac cu cuptorul! :)

      Ștergere