Imagine

miercuri, 5 decembrie 2012

Saniute cadou / Candy cane sled

In seara aceasta il asteptam pe Mos Nicolae.

Cand a venit mami de la serviciu am deschis cartea cu numarul 5, carte dedicate Sfantului Nicolae.

Am citit impreuna Povestea minunata a Sfantului Nicolae si cum am fost cuminti ... in general ... am spalat ghetutele pentru a le gasi Mos Nicolae curate cat timp noi vom fi la somn.


Am citit in carte ca Mos Nicolae vine cand cei mici dorm pentru ca nu vrea sa fie vazut. Poate ne vom culca mai devreme astazi :)

Cartea am cumparat-o de aici.

Inainte de somn am avut grija sa pregatim mici cadouri pentru cei dragi.


Sa vedem ... cine o sa le primeasca maine dimineata?

Saniutele sunt foarte usor de realizat. 
Aveti nevoie de:
- panglica pentru cadouri (mie mi-a intrat 3 metri pentru cele 4 saniute)
- funda pentru cadouri
- acadele
- dulciuri

Cum le-am realizat?
Am lipit acadele pe spatele pachetului de ciocolata sau biscuiti pentru a realiza talpile saniutei. Am facut un turnulet din dulciuri, le-am legat cu panglica pentru cadouri si am lipit funda deasupra. Gata!

Sursa pentru ideea cu saniutele o gasiti aici.

Voi ati fost cuminti anul acesta?

4 comentarii:

  1. le-ai facut.:)

    uite tipa asta explica etapele de realizare aici:
    http://ellynsplace.blogspot.ro/2011/12/candy-sleighs.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da :) Nu am rezistat ... mai vroiam sa fac o chestie din globuri cu ceva comestibil in ele dar am primit intrebarea daca le spal inainte, asa ca am renuntat :))

      Multumesc de link, il pun in postare.

      Ștergere
  2. Cartea pare interesanta, o pun si eu in wishlist! Au iesit tare dragute cadourile, ati fost taaare cuminti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Cum zice buburuza ... am fost cuminti in general :)))

      Ștergere