Imagine

duminică, 6 ianuarie 2013

Adunam cu ajutorul omului de zapada / Snowman addition

Un nou exercitiu pe care l-am facut cu buburuza de cand ne-am intors din vacanta.

Am incercat sa respectam faptul ca e iarna si sa gasesc ceva in ton cu vremea rece de afara. Am intrebat-o ce vrea sa facem si a spus oameni de zapada. Nu avem zapada afara, dar am adus oamenii de zapada in activitatile noastre.

De data aceasta am vrut sa repet adunarile cu ea. Incet, incet pasim spre notiunea de scadere, dar nu putem sa lasam adunarile la o parte.

Pe o coala de hartie roz deschis am desenat un om de zapada si bulgari de diferite dimensiuni in care am trecut cate o adunare.


I-am dat buburuzei cifrele cu magneti din plastic. Buburuza trebuia sa puna cifra corespunzatoare rezultatului adunarii peste fiecare bulgar din plansa respectiva.

Pe parcursul exercitiului a observat ca un anumit numar se poate forma in diferite moduri, de exemplu 9 (4+5, 7+2, 3+6). Daca tot a observat acest lucru o sa incerc sa realizez niste activitati cu compunerea numerelor in zilele ce vor urma.

Pentru alte activitati cu adunari realizate de noi, va invit aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu