Imagine

joi, 31 ianuarie 2013

Amintiri de buburuza :)

Ieri va spuneam ca o sa mai insistam asupra subiectelor dedicate iernii. Astazi o sa va arat o poza in ton cu primavara.
Ma contrazic un pic intre postari, dar lucrurile se intampla si cum alege buburuza, nu doar cum le planific eu.

In asteptarea primaverii am achizitionat martisoarele pe care buburuza o sa le pregateasca pentru cei dragi.

In acelasi timp am inceput sa vorbim despre scoala deoarece in toamna va intra in clasa 0 si noi vom opta pentru scoala.

Buburuza e foarte bucuroasa ca o sa mearga la scoala, dar mereu imi spune si de Miss :) Au fost impreuna de cand buburuza avea 1 an si 2 luni, va puteti imagina cat de mult s-au atasat.

Printre martisoare aveam si o buburuza. Ei sunt grupa buburuzelor la gradi, asa ca a ales sa picteze buburuza pentru Miss :)

In alta ordine de idei, aveti mai jos un preview asupra martisoareleor noastre din acest an.


De unde avem figurinele? De la Maria.
Noi am mai folosit astfel de figurine pentru cadourile de Craciun si pentru a invata ceasul.

2 comentarii:

  1. Foarte simpatica!
    Asa rau imi pare ca nu am si mai mici, sa poata fi purtate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult pentru ele! Sunt tare dragute asa cum sunt!
      Am vazut si niste dinozauri azi :)

      Ștergere