Imagine

miercuri, 23 ianuarie 2013

Citim si invatam ceasul cu Cenusareasa / Reading and learning time with Cinderella

Tema de saptamana aceasta de la gradi este timpul. Piticii sunt familiarizati cu ceasul.

Acasa nu aveam materiale pe aceasta tema, nici nu am cautat pana acum. Am incercat sa combin aceasta lectie cu exercitiile noastre de citit.

Astazi am scris pe scurt povestea Cenusaresei, in stilul povestilor noastre pentru exercitiile de citit, folosind imagini in locul unor cuvinte. Restul povestilor pentru cei care acum invata sa citeasca le gasiti in sectiunea noastra cu materiale de printat.

Am avut grija sa mentionez ca la ora 12 Cenusareasa a plecat de la bal.

sursa: aici

La sfarsit am adaugat cateva exercitii pe care le-am gasit la randul meu pe Didactic.

Povestea Cenusaresei o gasiti aici iar la sfarsit e mentionat link-ul direct catre documentul respectiv.

Spor la citit si va astept cu idei despre cum putem invata ceasul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu