Imagine

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Figurine dulci - chec

Astazi am facut chec. Da, chec in diferite forme.

Noi reteta asta o folosim pentru chec, pentru briose, pentru guguluf.
Reteta o am de la mama si e printre putinele retete de prajituri care ne ies. E adevarat ca acum gasesti orice reteta pe internet dar noi nu prea am avut noroc. Eu nu ma pricep sa improvizez si respect cu strictete reteta ... si pana acum am avut surprize sa ne iasa prea dulci.

Ei, sa revenim acum la ce am facut astazi.


Buburuza a primit de la nasi niste forme super dragute si de cand le-a primit m-a tot batut la cap sa facem chec.

Sa va arat formele:


Si sa va spun reteta.

Ingrediente:
- 4 oua la temperatura camerei
- 1 varf de sare
- 5 linguri de zahar
- 2 linguri de ulei
- 4 1/2 linguri de faina
- 1/2 plic praf de copt

Mod de preparare:

- separ ouale si bat albusul cu un varf de sare
- adaug treptat 5 linguri de zahar si bat cu mixerul
- separat amestec galbenusurile cu 2 linguri de ulei
- adaug galbenusul treptat si amestec in continuare
- faina o amestec separat cu praful de copt
- adaug faina si amestec in continuare
- puneti in forme si bagati-l la cuptor sa se coaca.


Nu stiu sa va zic cat l-am lasat la cuptor. L-am incercat cu scobitoarea sa nu se lipeasca de ea.


Va dorim pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu