Imagine

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Fulg de nea / Snowflake

Nu avem zapada afara, dar e iarna si am ales pentru acest sfarsit de saptamana sa realizam un fulg de nea.


Numai cand i-am spus buburuzei cum trebuie sa-l realizeze a acceptat pe loc. De ce? Eu banuiesc pentru ca a fost o noua metoda de realizare a unui tablou.

Materiale de care aveti nevoie:

1. Un carton pentru tablou.
Nu stiu cum sa-l numesc exact.
L-am cumparat de la o librarie de cartier. Erau panzele pe rama pentru tablouri si acesta este dintr-un fel de pal subtire si o fata e ca cea de la panzele pentru tablou. O sa-l vedeti in pozele ce urmeaza.

2. Scotch de hartie pentru a nu avea asa mult lipici si a se putea dezlipi usor.

3. Tempera. Eu i-am pus la dispozitie alb si doua nuante de albastru.

Ce aveti de facut:

1. Lipiti scotch-ul pe lemn sub forma unui fulg.


2. Pictati toata suprafata cu tempera si lasati-l la uscat.


3. Cand s-a uscat, dezlipiti usor banda adeziva. S-a dezlipit fara probleme.

Sa va arat cum a iesit tabloul buburuzei:


Sursa o gasiti aici.

Alte metode inedite de pictat pe care le puteti folosi cu cei mici:

2. Noapte polara - s-a folosit folie alimentara 
3. Un alt fel de om de zapada - s-a folosit crema de pantofi
4. Om de zapada in luna Ianuarie - s-au folosit bete de urechi
5. Descopera cuvantul - s-au folosit creioane cerate si acuarele
6. Tablou de iarna in cerneala - s-a folosit cerneala si creion corector
7. Copac cu mere - s-a folosit burete de sarma si dop de pluta

Spor la joaca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu