Imagine

sâmbătă, 12 ianuarie 2013

In cautarea comorii - Diamantul pierdut (episodul 3) / Treasure hunt - The lost diamond (episode 3)


"Mami, mai scriem si noi o poveste?"

Asa a inceput ziua noastra de astazi. Ne-am luat mapa cu povesti, harta piratilor si am mers amandoua la calculator.

Buburuza a cerut o foaie goala si creioane colorate.

In timp ce imi spunea povestea desena pe hartie iar eu scriam dupa dictare noua poveste ("Diamantul pierdut").

Am adaugat pozele, am formatat-o si povestea e gata.

Aceasta este a treia poveste din seria noastra cu Jake si piratii din tara de nicaieri si este in totalitate creeata de buburuza. Eu am doar meritul de a scrie la calculator ce imi dicta ea si de a inlocui unele cuvinte cu poze pentru a usura cititul.

Povestea diamantului pierdut o gasiti aici.

Adaug mai jos link-urile catre primele povesti din aceasta serie:

1. In cautarea comorii (episodul 1)
2. Printesa pirat (episodul 2)


Lectura placuta alaturi de cei mici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu