Imagine

duminică, 27 ianuarie 2013

In lumea povestilor

Saptamana viitoare au ca tema la gradi povestile.

Va spuneam eu cu ceva timp in urma ca acasa incerc sa urmaresc aceleasi teme ca si la gradi.

Drept urmare, saptamana viitoare o sa o dedicam povestilor. Sau macar le vom citi :)


Cand am fost la bunici ultima data am uitat cartea de povesti acasa, asa ca a trebuit sa cumparam una de acolo. Buni ii citeste inainte de somn de fiecare data.

Am gasit atunci o antologie de texte literare pentru invatamantul primar. De data aceasta o sa citim din ea.
Va fi o provocare pentru ca nu mai are poze foarte mari, are catve mici desene alb-negru.

Ce povesti a ales buburuza din carte (i-am citit eu titlul si ea a decis ce punem pe lista):

1. Punguta cu doi bani de Ion Creanga
2. Capra cu trei iezi de Ion Creanga
3. Iedul cu trei capre de Octav Pancu Iasi
4. Cand stapanul nu-i acasa de Emil Garleanu
5. Fricosul de Emil Garleanu
6. Sarea in bucate de Petre Ispirescu
7. Ciubotelele ogarului de Calin Gruia

O sa ii recitesc Mica balerina de Sue Harris. Eu am cumparat-o de aici.
Oricat m-as fi chinuit eu sa-i spun sa aiba incredere in ea nu a inteles pana nu am citit aceasta carte.
Un prilej tocmai bun sa o recitim. Mi se pare o carte extraordinara.

Si nu in ultimul rand, o carte de cand eram eu mica. Mama a reusit sa pastreze cateva carti si cred ca e momentul sa i le arat buburuzei.

Casuta din padure de Fratii Grimm.


O saptamana cat mai frumoasa va dorim si lecturi placute alaturi de cei mici!


2 comentarii:

  1. Copilaria, n-o poti uita...!
    Si eu am avut cartea asta. Sper sa o mai gasesc pe undeva uitata de vreme pentru ca e o carte foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mama mi-a pastrat cateva carti de cand eram mica pe care le-am scos acum la iveala si intentionez sa i le citesc buburuzei.

      Ștergere