Imagine

duminică, 27 ianuarie 2013

Invatam despre timp cu Hello Kitty

O reteta de success la noi e sa ai o activitate cu abtibilduri si in care sa fie implicat un personaj preferat.
Un astfel de personaj este Hello Kitty.
De fapt, e un personaj care nu stiu cum de o atrage. Ea a avut de mica, si inca mai are, o slabiciune pentru Aurora. De Hello Kitty vorbea chiar inainte de a vedea desenele cu ea ... probabil a auzit la gradi.

Intre timp am achizitionat mai multe lucruri cu celebra pisica. De la periuta de dinti, la cipici de balet, jucarii, CD-uri cu desene, carti, etc.

Pentru astazi am apelat la Hello Kitty pentru a invata ceasul. Exista o carte de la editura Egmont (pe care o gasiti aici) si care ii place buburuzei. Ea lucreaza cu spor dupa genul acesta de carti.

Are portiuni de colorat, are activitati cu autocolante si autocolante premiu la fiecare pagina.
In poza de mai jos aveti o poza care contine o imagine a copertii, a paginii cu autocolantele puse la dispozitia celor mici si cateva pagini din carte.


Nu am lucrat inca toata cartea, asa ca va fi o activitate de durata.

Ce ma bucura este ca buburuza a inceput sa lucreze ingrijit. De cand i-am spus ca va merge la scoala parca s-a disciplinat un pic. Nu mai indoaie colturile, nu mai depaseste conturul cand coloreaza :)
Daca se va culca mai devreme seara atunci pot sa zic ca a crescut :)

Noi am folosit o carte asemanatoare cu Hello Kitty pentru a invata literele mari de tipar. Va povesteam despre asta aici.

Daca vreti sa va jucati si sa realizati diverse activitati cu pisici pentru cei mici, va invit aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu