Imagine

miercuri, 16 ianuarie 2013

Noapte polara / Polar night painting

Astazi am sarit peste activitatile cu pinguini, la care vom reveni, si am ales sa pictam un tablou.

Din pacate am ajuns mai tarziu acasa si nu mai aveam mult timp la dispozitie. Aratandu-i buburuzei tabloul cu ursul polar a spus imediat ca vrea sa incercam sa-l realizam si noi.


Materiale de care aveti nevoie:

- o coala de carton alba
- tempera (mov, albastru si alb). Noi nu am avut mov si am incercat sa improvizam ... nu ne-a prea iesit combinatia.
- folie din plastic pentru alimente
- sare
- un sablon cu urs

Ce aveti de facut:

Cu un creion trasati linia orizontului.

Colorati partea de sus cu mov si presarati un pic de sare pentru a realiza efectul de ninsoare.


Colorati partea de jos cu albastru (gheata) si cat e umeda intindeti folia de plastic peste vopseaua albastra pana la linia orizontului.
Sifonati-o un pic pentru a realiza cateva riduri in ideea de a obtine un efect de gheata. Lasati plasticul peste vopsea pana se usuca.


Luati sablonul cu ursul polar si decupati ursul astfel incat sa va ramana conturul de la urs ca in poza de mai jos. Lipiti cu o banda adeziva astfel incat sa ramana un contur perfect al ursului.


Dupa ce tabloul s-a uscat, asezati sablonul in locul unde doriti sa desenati ursul si colorati cu vopseaua alba. Nu va fie teama daca depasiti deoarece excesul de vopsea va ramane pe foia din care ati realizat sablonul, in timp ce pe tablou se va imprima forma ursului.


La sfarsit nu uitati sa desenati luna cu alb.

Sursa o gasiti aici.

6 comentarii:

  1. Laura, ce fain a iesit si ce idee minunata! Aceasta activitate sigur e pe gustul lui David. Diseara facem si noi tabloul :) Multumesc pentru inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana, ce ma bucur ca iti place! Sotul mi-a zis ca a iesit frumos dar de ce am lasat ursul in aer :))

      Ștergere
    2. Barbatii astia, nu inteleg ce e arta :))) Si noua ne mai spune asa, al nostru tatic :))

      Ștergere
  2. Laura, faci asa o treaba minunata! De fiecare data cand intru pe blogul tau imi umplu tolba de idei de facut cu S. Imi cer scuze ca nu apuc sa comentez intotdeauna, abia reusesc eu insami sa raspund la comentarii, dar tin sa iti spun ca apreciez mult munca ta si cum o expui pe blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! Ma bucur nespus sa citesc astfel de lucruri! Te asteptam in continuare! :)

      Ștergere