Imagine

luni, 14 ianuarie 2013

Oamenii de zapada ne ajuta sa citim / Snowy Sight Words

In ultima perioada ne-am ocupat fie de pirati, fie de oameni de zapada.

La gradi discuta despre jocurile de iarna, asa ca o sa incercam si acasa sa respectam aceasta tema in masura posibilitatilor.

Cum buburuza a mai facut un mic pas inainte spre cititul povestilor, a trecut la citirea cuvintelor alcatuite din 4 litere. Are cateva dificultati la cuvintele formate din 2 vocale alaturate, dar incet, incet o sa le prinda si pe acestea.

Am lasat la o parte cartonasele noastre cu cuvinte formate din 2 sau 3 litere si i-am pregatit cateva cartonase inedite cu cuvinte formate din 4 litere.

Am printat cateva fise cu oameni de zapada pe care am scris diverse cuvinte.
Eu am printat 3 astfel de fise, dar va arat 2 dintre ele deoarece atatea mi-au incaput in poza :) A treia este exact la fel, doar cu cuvinte diferite.


Sursa pentru aceste fise o gasiti aici.

2 comentarii:

  1. Foarte faina ideea cu aceste fise, m-am uitat acum la linkul indicat de tine, le vom adapta si noi sa le folosim. Felicitari fetitei tale pentru progresele la citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult!

      Ma bucur ca iti plac si sper sa le folositi cu spor!

      Ștergere