Imagine

miercuri, 9 ianuarie 2013

Om de zapada in luna Ianuarie / Snowman in January

Astazi am luat o pauza de la activitatile noastre cu si despre pirati.

Am optat pentru a activitate creativa care sa-i atraga atentia buburuzei prin modul ei de realizare. Nimic iesit din comun, dar nou pentru ea. Am ales sa realizam un tablou cu un om de zapada folosind bete de urechi. Mi-a si spus ca pana acum nu a mai pictat asa, dar ca a pictat cu degetele :)

I-am desenat in creion conturul omului de zapada si ea a realizat restul tabloului.


Materiale folosite:
- o coala de carton albastra
- tempera
- braduti decupati din spuma ramasi de la crafturile de Craciun
- marker cu vopsea aurie pentru stelute
- bete de urechi

Sursa o gasiti aici.

Alte modalitati interesante de pictat pe care le-am folosit cu buburuza:

1. Descopera cuvantul - folosind creioane cerate si acuarele.
2. Tablou de iarna in cerneala - folosind cerneala si creion corector.
3. Copac cu mere - folosind burete de sarma si dop de pluta.

Cum ne-am mai jucat noi cu oamenii de zapada:
1. Om de zapada din pasta polimerica
2. Adunam cu ajutorul omului de zapada
3. A, B, C - Care este palaria omului de zapada?
4. Om de zapada din poliester

Sa aveti o iarna cat mai frumoasa in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu