Imagine

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Pinguin din pasta polimerica / Polymer clay penguin

Din pasta Fimo am modelat prima oara de Craciun.

Din pasta ramasa atunci m-am gandit sa-i realizez buburuzei cateva figurine cu animale polare. 

Toata saptamana trecuta am cautat figurine cu animale polare, insa fara succes.

Prima figurina pe care am realizat-o a fost un pinguin.
Culorile nu corespund cu cele din realitate, dar am improvizat cu ceea ce aveam in casa.



Tutorialul si sursa le gasiti aici.

Ce am mai modelat din pasta Fimo puteti vedea aici.

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumim :) Avem si un urs polar :) O sa postez si despre el.

      Ștergere
  2. Imi place muult pinguinul vostru! A iesit grozav! Gata, va invidiez ca puteti mesteri asa lucruri frumoase! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place! Sa stii ca buburuzei ii place mai mult pinguinul decat ursul.

      Ștergere