Imagine

sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Repetam literele cu Jake si piratii din tara de nicaieri / A, B, C with Jake and the Neverland pirates

In urma cu ceva timp buburuza se uita in special la Mickey Mouse. In ultima perioada unul dintre desenele favorite este Jake si piratii din tara de nicaieri. L-a descoperit in vacanta de vara la bunici. Acasa i-am cumparat cateva CD-uri cu ei. Noi nu prindeam Disney Junior acasa.

Dupa perioada sarbatorilor, a scrisorilor catre Mos Craciun si a Minimax-ului, am decis sa ne schimbat operatorul de cablu pentru a prinde Disney Junior. De ce imi place? In primul rand nu are reclame. Are doar la programele lor dar fara reclame la jucarii si alte lucruri pe care cei mici le vor dori in secunda urmatoare. Desenele ne plac si ele, fara monstrii sau alte minuni. Art Attack e o emisiune interesanta si plina de idei care mai de care mai atragatoare.

Sa revenim la Jake si la pirati ...

Cum ii plac si sunt in topul preferintelor, m-am gandit sa ii realizez repede o activitate cu aceasta tema.

Am luat o foaie de culoare roz pe care i-am desenat pe Hook, Jake si Izzie. Am desenat si un cufar pentru galbeni.

Din hartie galbena (eu am avut o coala galbena si una portocalie) am decupat banutii. Pe unii am scris literele mari de tipar, pe altele literele mici.

In ce a constat mica noastra activitate ... mai mult o recapitulare dupa vacanta de iarna :)

Buburuza trebuia sa gaseasca pentru fiecare banut cu litera mare, banutul cu litera mica corespunzatoare. Daca era corect, cei doi galbeni se duceau in cufar. Daca gresea, Hook lua banutii respectivi :)

Pana la urma Hook a ramas fara galbeni :)))

Genul acesta de jocuri noi l-am realizat in diferite forme pana acum:
1. Care este palaria omului de zapada?
2. Fulgii de nea ne invata alfabetul
3. Invatam literele mici de tipar cu ajutorul merelor
4. Curcanul - sa repetam literele cu ajutorul lui
5. A, B, C ... Acum e toamna iar - Monstrul alfabet
6. Copacul literelor

2 comentarii:

  1. Imi place mult activitatea, cred ca o sa o facem chiar astazi ca avem in plan o activitate cu pirati

    RăspundețiȘtergere