Imagine

miercuri, 2 ianuarie 2013

Sorcova vesela


1 Ianuarie 2013 ne-a prins la Galati, la bunici. Prin urmare buburuza a vrut sa ii sorcoveasca pe bunici, numai ca nu aveam o sorcova la noi. Am cautat una de cumparat pe ultima suta de metri dar nu am reusit sa gasim una pe placul nostru. Astfel am decis sa ne confectionam noi singure o sorcova. 

Am mers la o librarie din zona si am cumparat hartie creponata, o bagheta si agrafe din plastic pe care le-am desfacut si folosit pe post de sarma pentru a lega florile de bat. 


Sorcova,
Vesela,
Sa traiti,
Sa imbatraniti,
Ca un mar,
Ca un par,
Ca un fir de trandafir.
Tare ca piatra,
Iute ca sageata,
Tare ca fierul,
Iute ca otelul,
La anul si la multi ani!

2 comentarii:

  1. La multi ani! Sa aveti un an plin de realizari si doar bucurii!
    Foarte reusita sorcova! Cand eram eu copil, la sorcovit mergeam doar cu o punguta cu orez. Spuneam urarea si aruncam orez in pragul usii.Am copilarit in Iasi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani! Multumim mult de urari. Sa aveti parte de sanatate si tot ce va doriti voi in acest an!

      Sa stii ca a venit un vecin cat am stat la ai mei tot cu orez, zicea mama ca vine sa ne semene :)

      Ștergere