Imagine

sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Sudoku pentru copii / Sudoku for kids

Jocurile care ii plac cel mai mult buburuzei sunt cele de tip labirint sau Sudoku. Daca au autocolante, cu atat mai bine.

Pana la bunici e un drum de 5 ore. Destul de mult timp de umplut cu buburuza.

Ultima oara am avut la noi carti cu Sudoku de la Teora. Eu le-am luat de pe Elefant, dar le gasiti in orice librarii. Am avut 2 cu autocolante (in poza o sa vedeti doar una pentru ca pe cealalta a terminat-o si am lasat-o la bunici) si 2 de colorat.


Cele cu autocolante au fost de departe preferatele ei. Au diferite teme si provocarile sunt de la cele mai simple (3x3), pana la unele mai grele (5x5).


Cele de colorat arata asa:

Aseara a gasit o revista mai veche cu Angelina balerina si a facut jocul de Sudoku pe nerasuflate.


Despre Sudoku am mai vorbit aici si aici. La momentul respectiv i-am construit un joc Sudoku cu piese de tip Lego. A fost tare bun la momentul respectiv, dar acum ne trebuie ceva mai mare.

Voi stiti astfel de jocuri? Tare m-ar interesa. Cartile de la Teora i le-am luat in dublu exemplar si se va plictisi in curand de aceleasi autocolante.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu