Imagine

vineri, 4 ianuarie 2013

Tablou de iarna in cerneala / Winter painting with ink and correction pen

 Ne-am intors din vacanta de cateva zile si incet, incet ne intoarcem la activitatile noastre zilnice :)

Decembrie 2012 a trecut neasteptat de repede si multe lucruri pe care mi le-am propus sa le realizez cu buburuza au ramas doar la stadiul de idee. Cum e inca iarna, o parte din aceste activitati le vom realiza in saptamanile urmatoare.

Ideea de mai jos mi-a adus aminte de scoala si am vazut-o prima oara la Andru. Mi-am zis ca trebuie sa o incerc si eu cu buburuza.

Am pictat cateva coli cu cerneala cat a fost ea la gradi si le-am lasat sa se usuce. Cand a venit acasa i-am aratat foia si i-am dat un pix corector pentru cerneala. Am rugat-o sa deseneze un tablou de iarna.


Eu sunt in cautare de idei pentru activitati specifice lunii Ianuarie ce pot fi realizate cu cei mici. Voi ce idei aveti?

5 comentarii: