Imagine

joi, 10 ianuarie 2013

Un alt fel de om de zapada / Snowman painting using shoe polish

O alta modalitate de a picta un om de zapada am pus-o astazi in practica cu buburuza. De aceasta data am folosit un tub cu crema de pantofi :)


Materiale de care aveti nevoie:
- o coala neagra de carton, sau cat mai inchisa la culoare (eu am avut un albastru inchis un pic sclipicios)
- crema alba de pantofi
- tempera
- stelute pentru fulgi (eu am avut de cand am facut felicitarile pentru Craciun - le-am perforat la momentul respectiv si am pastrat fulgii rezultati)
- lipici pentru a lipi fulgii

Sursa o gasiti aici.

Pentru lista cu alte modalitati inedite de a picta va invit sa cititi articolul de aici.

4 comentarii:

  1. Nici o clipa nu mi-a trecut prin cap sa folosesc si asa crema pentru papuci! :)) A iesit simpatic omul de zapada!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce si-a dat seama ca i-am folosit crema de pantofi sotul ne-a spus ca e cam diform :)))

      Ala din betisoare de urechi e mai estetic, dar buburuza a gasit interesant modul de a picta cu crema de ghete. Betisoarele le-a asemanat cu pictatul cu degetele si a trecut mai departe :)

      Ștergere