Imagine

duminică, 3 februarie 2013

Animale pe frigider / Funny animals magnets

Week-end-ul acesta am fost in vizita la nasi. Fericire maxima pe buburuza.

Cei de la meteo au anuntat soare si vreme numai buna de mers in parc, dar in realitate a fost destul de mohorat. Drept urmare am stat in casa. Buburuza a primit de la nasi un set creativ inedit si care a starnit imediat interesul buburuzei. Nu stiu cum face nasa dar mereu gaseste lucruri noi si interesante :)

Dupa asa o introducere sa va arat despre ce este vorba ...


Un set prin care cei mici isi pot construi proprii magneti de frigider. Setul contine un cateva creioane colorate, o coala magnetica cu animale (pe care cei mici le pot colora si decupa mai apoi) si o coala magnetica alba (unde pot desena propriile lor desene).


Cum de am in sfarsit poze asa frumoase? Nu mi-am schimbat aparatul :))) E meritul nasului, el e expertul in arta fotografica ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu