Imagine

marți, 12 februarie 2013

Animale salbatice din amprente / Handprint and footprint wild animals

Daca printre preferintele buburuzei se afla desenul, atunci sa desenam animale salbatice intr-un mod diferit.

Pana acum am realizat diverse desene folosind amprenta mainii. Astazi am apelat atat la amprenta piciorului cat si la cea a mainii.

Daca am avut retineri pentru a folosi amprenta piciorului, din comoditate, recunosc ... va pot spune ca cei mici se vor distra pe cinste.





Sursa pentru leu o gasiti aici, iar pentru restul animalelor aici.

Din amprente am mai realizat:
- animale domestice
- girafa
- curcan
- bufnita

Voi ati incercat sa pictati cu ajutorul amprentelor?

8 comentarii:

  1. n-am avut ideea.. dar merci de pont! must try!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac foarte foarte mult, si noi experimentam f mult finger paintul si ii place extraordinar de mult... deja avem si noi cateva capodopere :) de vom inspira din desenele voastre si le vom face si noi intr-o zi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac cum au iesit!
      Buburuza e incantata cand picteaza in acest mod, mai ales daca ma pune si pe mine sa incerc :)

      Ștergere
  3. wow, ce dragut au iesit! iata o modalitatea tare ingenioasa de a crea si un cadou de ziua bunicilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am gandit pana acum la ideea de cadou pentru bunici dar exista modele de flori tare frumoase ... si ar merge numai bine de martisor! Multumim pentru idee! :)

      Ștergere