Imagine

joi, 7 februarie 2013

Cate diamante are coroana? / Princess Addition

"Mami, ma inveti sa adun cu 3 si cu 4? Vreau sa stiu si adunarile cu 3 si cu 4!"

Ce vrea buburuza de fapt, este sa invete pe de rost adunarile cu 3 si cu 4. Le ia treptat dupa ce le-a invatat cu 0, 1 si 2 :)))

Bun, daca buburuza cere, mami e pregatita si nu rateaza nici o ocazie. Nu vreau sa o pun sa scrie mecanic pe tabla astfel de adunari, incerc in continuare sa mentin ideea de a invata prin joc. De asemenea, adunarile le facem vizual, cu diferite obiecte.

Pentru astazi am ales sa adunam diamantele de pe coronitele printeselor. O idee excelenta pentru micile domnisoare. Ideea o gasiti aici.


Tot ce am facut a fost sa desenez 2 coronite de printesa pe o coala roz de hartie, ca in poza de mai sus.
Am scos din dulap cifrele magnetice pentru ca eu nu am aparat de laminat si nu am cum sa folosesc fisa de mai multe ori daca scriem pe ea. Drept urmare am folosit cifrele de plastic pentru acest joc.
Pe post de diamante am avut niste autocolante 3D sub forma de pietricele (le puteti vedea in poza).

Am folosit un zar de data aceasta. Buburuza dadea cu zarul, alegea cifra corecta in prima casuta si in prima coronita aseza numarul corespunzator de diamante. Repeta mecanismul si pentru coronita din stanga, iar la sfarsit le aduna si trecea rezultatul corect pe fisa.

Dupa cateva astfel de adunari am avut o foaie pe care am trecut adunarile cu 3 si cu 4. Unele le stia deja si le-a completat direct, pe altele le-a rezolvat cu ajutorul diamantelor :)


Spor la joaca!

2 comentarii:

  1. Ce interesant este acest joc cu diamantele! Imi place foarte mult! Chiar o sa il pregatesc Alinutei. Macar la adunarile cu 1 si 2, deocamdata. Multumim mult Laura pentru ideile minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult sa aud ca iti plac activitatile pe care le gasesti aici!

      Exercitii cu adunari o sa gasesti la noi in cele mai diverse forme ... am adunat cu seminte de dovleac, cu seminte de mere, cu curcani, cu monstri, etc.

      Daca vrei sa vezi si alte astfel de adunari, poti sa te uiti aici (http://amintiridebuburuza.blogspot.co.uk/search/label/Adunarea).

      Ștergere