Imagine

luni, 18 februarie 2013

Citim urmele dinozaurilor / Reading dinosaur footprints

Un alt mod de a combina tema acestei saptamani (dinozaurii) cu exercitiile de citit ale buburuzei.


De aceasta data am vrut sa trecem inspre cuvintele formate din mai multe litere, dar sa o provoc sa le citeasca in joaca, cand totul se face din placere.

Am decupat urme ale dinozaurilor pe care am scris cateva cuvinte. Cuvintele aveau mai multa sau mai putina legatura cu dinozaurii.

Am intins urmele de dinozauri pe jos si am inceput jocul :)

Regulile jocului au fost foarte simple. Buburuza sarea pe cate o urma si trebuia sa citeasca ce scrie pe urma respectiva.

In functie de cuvantul scris pe fiecare urma o intrebam ceva diferit.

De exemplu, daca pe urma scria mic o intrebam care este opusul (mare), lung-scurt, nou-vechi, etc.

Daca pe urma scria frunza, o intrebam care este pluralul, cate silabe are, prima si ultima litera (asta dupa ce urma era la mine ca sa nu citeasca de pe ea) si cum se spune in engleza.
Din pacate nu ne-am ocupat de engleza pana acum, foarte rar cand ii citeam povesti in engleza. Unele cuvinte le stie, probabil de la gradi, altele le invatam acum.

Sursa o gasiti aici.

(4 ani si 10 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu