Imagine

duminică, 10 februarie 2013

Coloram animale salbatice / Wild animals coloring

Zilele trecute am avut urmatorul dialog cu buburuza mea:

Mami: "Ce iti place tie sa faci?"
Buburuza: "Sa fac liniute, sa desenez, sa colorez si sa ma joc cu plastilina!"

Sa nu va imaginati ca asta vrea sa faca zi de zi. Dar o intreb din cand in cand pentru ca preferintele ei se schimba. Daca astazi doreste sa faca un lucru, asta nu inseamna ca maine va dori acelasi lucru :)

Incerc de fiecare data ca in exercitiile, lectiile si jocurile noastre sa introduc din ceea ce ea isi doreste, sau sa o las pe ea sa aleaga o activitate. In acest fel totul decurge din dorinta ei si asimileaza mult mai repede anumite notiuni. De fapt, invata lucrurile respective fara sa-si dea seama :)

Saptamana ce urmeaza va fi dedicata animalelor salbatice.

Am ales sa incepem aceasta tema cu un exercitiu usor si placut - sa coloram animale salbatice.

Am gasit cateva fise tare dragute, un pic diferite de cele clasice, dar pana la urma pe alea le-a tot vazut in diverse carti acasa sau la gradi.
Din fisele respective si-a ales una cu un urs.


Fisele le gasiti aici.

In timp ce colora am inceput sa discutam despre animalele salbatice. Le-am clasificat in diurne si nocturne, dar si in carnivore, ierbivore si omnivore.

Ce am mai intrebat-o:
- unde traieste ursul
- ce mananca ursul (peste, miere, fragi, mure)
- ce povesti cu ursi stie (Ursul pacalit de vulpe, Bucle aurii si cei 3 ursuleti / Goldilocks)
- ce desene animate cu ursi stie (Winnie the Pooh, Fratele urs, Cartea junglei)
- ce tipuri de ursi stie (ursul polar, maro, negru, panda)
- cate silabe are cuvantul urs
- cu ce litera incepe / se termina cuvantul urs
- sa-mi spuna pe litere cuvantul urs
- sa-mi scrie cuvantul urs cu litere mari / mici de tipar
- un urs, mai multi ursi

O sa revenim cu alte activitati dedicate animalelor salbatice pe parcursul zilelor urmatoare :)

2 comentarii: