Imagine

duminică, 17 februarie 2013

Desenam animale salbatice / Wild animal drawing

Printre preferintele actuale ale buburuzei se numara desenul, asa cum va spuneam aici.

Am profitat de tema noastra de saptamana trecuta si am rugat-o pe buburuza sa desenam cateva animale salbatice.


Am folosit o carte pe care o avem de la Teora si pe care am folosit-o si anul trecut la aceeasi tema.


Daca anul trecut un leu desenat de buburuza arata asa:


anul acesta a aratat asa:


Sa va arat si o maimutica :)
Nu am una si de anul trecut pentru a le compara ...


Articolul de anul trecut, cu animalele din jungla, il gasiti aici.

Un alt material tare dragut in care aveti pasii pentru a desena diverse animale puteti gasiti aici.
Din pacate noi nu am reusit sa il mai folosim in aceasta saptamana, dar merita salvat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu