Imagine

sâmbătă, 9 februarie 2013

Dormitorul papusii / Playhouse bedroom

Va mai aduceti aminte invitatia la joaca pe care a primit-o buburuza?
Cea cu dormitoru papusii. Cum arata invitatia respectiva puteti vedea aici.

Pot sa va spun din capul locului ca mobila este adorabila. Buburuza este tare bucuroasa de noile ei jucarii.


Eu am achizitionat aceste seturi dupa ce am citit articolul scris de Laura. Articolul il puteti citi aici.

Instructiunile pe care le-am urmat sunt cele din articolul scris de ea.

Autocolantele se lipesc un pic mai greu pe foaia gumata. La prima incercare am zis ca nu merge, dar la urmatoarele a functionat perfect.
Eu am folosit bulinele dublu-adezive, dar nu mi-au ajuns, astfel incat am folosit super glue. Preferam bulinele pentru ca acum am degetele pline de adeziv :)

Am apelat la ajutorul lui tati care a montat mobila. Noi doar am decorat-o la sfarsit.

Setul vine insotit si de o mica papusica (ca cea din imagine).
Buburuza si-a adus aminte ca a primit unele asemanatoare de 1 Martie. Cum nu arunca nimic, normal ca a gasit-o :)

Vom realiza si restul camerelor si dupa va trebui sa ma gandesc la un mod de a le pastra :)

Un week-end placut va dorim!

2 comentarii:

  1. Foarte frumos v-a iesit setul! Asa-i ca e incantata de el? Stai sa faci baia si dupa aia sa vezi :-)

    RăspundețiȘtergere