Imagine

vineri, 8 februarie 2013

Iepuras din pasta polimerica / Polymer clay rabbit

Dupa o incercare esuata de a mesteri marionete sub forma de animale din sarma plusata, mi-am zis sa incerc sa realizez din pasta polimerica.

Nu pot sa spun ca din pasta Fimo mi-a iesit o opera de arta, dar se apropie cat de cat de realitate si cel mai important este faptul ca buburuzei ii place.


Iepurasul era roz cand l-am modelat, dar s-a transformat in rosu cat a stat la cuptor :)

Culorile folosite sunt cele pe care le avem in casa. Acasa avem roz, mov, rosu si verde ... roz si mov culorile preferate ale buburuzei si rosu si verde ramase de la Craciun.
O sa incerc sa ajung sa cumpar cateva culori noi.

Sursa o gasiti aici.


2 comentarii:

  1. Ce iepuraș drgăgălaș! N-am folosit niciodată pastă polimerică.Se găsesște în librării sau doar online?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place!

      Eu am gasit pasta in magazinele de craft-uri. In Bucuresti sunt 2 pe Lipscani sau la Casa Retro (http://casaretro.com/product_info.php/info/p6910_Cernit-number-one-62g.html).

      Am folosit si Fimo si Cernit.

      Ștergere