Imagine

vineri, 8 februarie 2013

Invitatie la joaca - dormitorul papusii / Invitation to play - Playhouse bedroom

Roxana a realizat o casuta de papusi cu mobilierul necesar camerelor acestei casute. O casuta de invidiat.

Cum momentan nu ma incumet sa incerc sa realizez o casuta, poate din cauza spatiului, poate din cauza ca nu sunt sigura cum va iesi (si de cumparat una nu prea ma trage inima), am zis sa incepem cu mobilierul :)

Talentul meu artistic e destul de limitat. Din primul moment in care am citit articolul Laurei cu mobila de papusi, am decis sa cumpar si eu cate un set de mobilier. Articolul il gasiti aici.

Invitatia la joaca de astazi va consta in realizarea dormitorului pentru o papusa, folosind unul din seturile achizitionate.


Am ramas iar la forma de cadou pentru ca nu am timp sa pregatesc acasa un decor specific. De fapt, cat e ea la gradi, eu sunt la birou :)
Daca va intrebati de ce nu am o hartie mai frumoasa de impachetat ... asta am gasit sa improvizez la birou ... cateva foi folosite pe o parte.
Surpriza in sine o face bucuroasa si curioasa pe buburuza, asa ca nu se va opri la acest mic amanunt.

Am adaugat si un bilet la pachet numai bun pentru a fi citit de buburuza :)


Biletelul in format PDF il gasiti aici.

Sa inceapa joaca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu