Imagine

sâmbătă, 16 februarie 2013

Invitatie la joaca - In excursie (animale salbatice) / Invitation to play - Camping (wild animals)

Am ales un titlu mai lung pentru postarea de astazi. Asta deoarece va fi o postare in care sa va povestesc despre ce am facut noi in aceasta saptamana dedicata animalelor salbatice.
Din pacate nu am reusit sa scriu prea mult in zilele care tocmai au trecut, asa ca o sa sintetizez totul intr-un singur articol.

Ideea de la care am plecat a fost o noua "invitatie la joaca". Tema a fost de aceasta data o excursie cu cortul in padure.

I-am dat invitatia sub forma unei scurte povesti pe care sa o citim impreuna.
Nu e cine stie ce poveste, e un text scurt, cu cuvinte cat mai scurte, genul de povesti pe care buburuza le citeste in aceasta perioada.
Povestea e scrisa de mami :)


Povestea o gasiti aici.

Dupa ce a citit povestea m-a intrebat ce facem. Pai cum ce facem? Mergem cu cortul in padure !!!

Am desfacut cortul pe care l-a primit de la tati cand era mai micuta si l-am intins in mijlocul sufrageriei.


Urmatorul pas a fost sa-si aduca cele necesare pentru camping, plus animalutele de plus din dotare.

Am mai citit povestea inca o data si am incercat sa urmarim firul ei.
Am adus un foc de tabara de la bucataria cu Alba ca zapada si l-am folosit pentru a face frigarui la focul de tabara. As fi vrut sa fac frigarui din fructe dar nu am reusit, asa ca am folosit niste pom-pom-uri.


Cat timp stateam in jurul focului de tabara am citit o poveste cu un mic arici, "Aventurile ariciului prin padure".
Am gasit cartea la Ikea si trece in revista multe dintre animalele padurii.
Imaginile cartii sunt foarte frumoase.


Prima si ultima pagina din carte aveau desenate urmele animalelor din padure.
Am intrebat-o caror animale apartin si am observat ce urme de animale gaseam in jurul nostru prin casa.
Pentru a realiza acest lucru am folosit cateva cartonase pe care le-am gasit aici.


Tot pentru a observa urmele animalelor am folosit inca un set de cartonase pe care le-am gasit aici.


Daca tot eram in padure si observam urmele animalelor din padure, am citit si mica enciclopedie cu Winnie de la Adevarul. Am ales-o pe cea dedicata padurii.


Pentru a destinde un pic atmosfera am plecat la pescuit cu unditele cu magnet primite de la tati. Am pescuit pesti din rau si am inceput sa-i gatim :)


Cartonasele prind foarte bine in aceasta perioada la buburuza. Norocul meu este ca nu e pretentionasa si pot sa-i arat si cartonase alb-negru. Chiar si cartonase scrise / desenate de mami.

Am mai avut pregatite cateva cartonase cu animale pe care le puteti gasi aici.


Ce am facut cu ele?
Am denumit animalul, am despartit in silabe, am numarat silabele, am spus prima si ultima litera. Si sa nu uitam pluralul. Am tot inclus genul asta de exercitiu in majoritatea temelor. E usor de realizat pentru ca poate fi inclus in orice discutie si nu necesita nici o pregatire anterioara.

Au fost si cateva fise de decupat cu animale salbatice si cateva de desenat animale salbatice, insa nu am reusit sa le lucram. Daca reusim in week-end, o sa revin cu un alt articol.

Nu am uitat nici despre matematica. De data aceasta am discutat un pic despre compunerea numerelor.
O sa scriu un alt articol despre acel joc.

Saptamana viitoare o dedicam dinozaurilor, un subiect care ii fascineaza mereu pe cei mici.

Un week-end placut in continuare!

4 comentarii:

  1. in ce zona din magazin ai gasit cartea? mai tii minte cat a costat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai acum sunt in perioada de reamenajari. Din restaurant o iei inspre magazin si prima e zona de jucarii. Pe stanga (cum vii dinspre restaurant) sunt niste rafturi cu carioci si acuarele. Acolo la inceputul raftului. Eu am dat 30 RON ca nu am card Ikea Family, cu cardul era cam 18 RON daca imi aduc eu bine aminte.

      Ștergere
    2. aha, stiu unde.
      n-am mai vazut carti pana acum, dar poate n-am fost atenta.
      mersi frumos!:)

      Ștergere