Imagine

sâmbătă, 16 februarie 2013

Lectura de week-end - As vrea sa am un dinozaur

De ce imi place mie la Carturesti? Pentru ca poti sa stai frumos la masuta sau pe un fotoliu si sa citesti.

Sambata am fost in AFI. In AFI mergem in primul rand pentru ca stam in zona.
Tati  se duce sa se uite la tot felul de magazine gen cele dedicate calculatoarelor. In tot acest timp noi mergem la Carturesti. Cred ca ne-am facut un obicei de acum.

Pentru astazi am ales o carte micuta in ideea ca buburuza va incerca sa citeasca ea textul. Pana acum ea alegea cartile si mami i le citea.

Am vazut o carte cu un dinozaur pe coperta si cu texte de un rand pe fiecare pagina.
Saptamana viitoare discutam despre dinozauri, asa ca am ales "As vrea sa am un dinozaur" de Ian Anggabrata, Mingga Anggawan.

sursa foto: aici

Pe mine cartea nu m-a impresionat. Dinozaurul este dragut si textele intra-adevar scurte.
Buburuza a reusit sa citeasca povestea, dar cum a terminat de citit s-a indreptat val vartej inspre raftul cu carti cu zane si printese.

Voi stiti carti cu texte micute pentru cei care acum incep sa citeasca?

5 comentarii:

  1. LA noi nu se pune problema de citit... mai avem pana acolo, dar avem doua volume din cartile cu Miffy. Poate sunt ceea ce cautati...

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentu munca depusa cu fata ta, pentru faptul ca citeste, te admir.
    Noua ne plac multe carti, cititie de mine, insa Bobita si Buburuza, de la editura Casa, sunt frumoase, gasesti si pe youtube seria de desene animate, poate ca-i plac Buburuzei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru cuvintele frumoase!

      Cartile cu Bobita si Buburuza le-am tot vazut in librarii. Nu stiu de ce nu le-am cumparat. Nu stiam ca pot gasi desenele pe youtube. O sa ii arat un episod sa vedem daca ii plac.

      Ștergere