Imagine

miercuri, 27 februarie 2013

Martisoare 2013

Astazi cand am fost sa o iau pe buburuza de la gradi, am fost intrebata daca am inceput sa realizam martisoarele.
Mi-am dat seama ca eram in urma cu ceea ce mi-am propus.

Ajunse acasa ii explic buburuzei ca mai avem 3 zile in care putem sa realizam martisoare daca vrea sa duca celor dragi martisoare realizate de ea.

Dupa ce a numarat ea pe degete zilele ramase, s-a apucat de lucru.

Drept urmare, aseara am terminat de vopsit figurinele din ipsos pe care le va oferi colegilor ei.


Astazi ar trebui sa le vopsim pe cele pentru educatoare si bunici, iar Joi sa realizam felicitarile.

Daca reusim ceea ce ne-am propus, o sa vedeti urmarindu-ne in continuare :)

Sa nu uit :) Asa cum v-am obisnuit deja, figurinele le avem de la Maria. La ea gasiti orice model aveti nevoie pentru orice activitate sau eveniment aveti nevoie.

Daca nu v-am convins de acest lucru, sa va arat ce am mai pictat noi:

- Ceasul
- Amintiri de buburuza
- Figurine de Craciun

(4 ani si 10 luni)

2 comentarii: