Imagine

luni, 4 februarie 2013

Pizza casei - de Targoviste / Home made pizza

Fara prea multe introduceri, sa va arat cu ce ne-am delectat noi la nasi din punct de vedere culinar.


Da, pizza. Si a iesit o pizza extraordinar de buna. 

Noi suntem consumatori de pizza (cu bune si cu rele), dar nu mi-a reusit pana acum pizza facuta in casa. Bine, nici pe asta nu am facut-o eu, dar de data aceasta am mancat o pizza facuta in casa care mi-a placut.

Am intrebat-o pe nasa care e secretul. I-am spus sa-mi dea si mie reteta.

Ce am aflat. Secretul sta in tava pe care o folosesti. Trebuie sa faci pizza in tavile cu gauri speciale pentru pizza. Hmm ... nu am asa ceva, dar o sa-mi cumpar :)

Si reteta? E reteta de la paine ... cu sare, apa, faina si drojdie. Daca e de la paine, o sa folosesc masina de paine pentru aluat si o sa va spun si voua daca iese la fel de buna ... asta dupa ce o sa fac rost de tavi de pizza :)

Ca si ingrediente, poti pune tot ce iti place sau tot ce gasesti in frigider. In cazul de fata am ales ingrediente pe care le-ar manca si buburuza (ketchup, cascaval, salam, masline, ciuperci si porumb).
 

Va dorim pofta buna!


4 comentarii:

  1. Buna! Va urmaresc de ceva timp , si am aflt numai lucruri interesante.
    Am citit la aceasta postare,,Targoviste,,-noi suntem din Moreni , Dambovita.Voi unde locuiti?

    Tare mi-ar place sa fim prietene !

    O zi frumoasa!
    Gabriela.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Gabriela,

      Ma bucur nespus sa citesc ca ai gasit lucruri interesante aici.

      Eu sunt de fel din Galati, locuim in Bucuresti si nasii nostri locuiesc in Targoviste.

      Nu se stie niciodata ce iti rezerva viata. Lumea e mica :)

      O zi frumoasa iti dorim si tie!
      Laura

      Ștergere
  2. Ce bine arata! Si noi facem pizza in casa si iese gustoasa :) Aluatul e cel de paine, doar ca pun putin unt si il framant la masina de paine.
    Chiar acum, tot din aluat de paine, mancam gogosi :) Sunt delicioase!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astazi am cautat tavi din astea cu gauri la Ikea dar nu am gasit. Cum gasesc, reteta de la tine o incerc :)

      Ștergere