Imagine

marți, 5 februarie 2013

Vanam literele alfabetului / Alphabet hunt

In ultima perioada avem cateva subiecte pe care le-am tot discutat.
In majoritatea lectiilor / temelor noastre am incorporat adunarile, mai nou scaderile, literele mari de tipar, literele mici de tipar si cititul textelor scurte.

In asteptarea primaverii (si a temelor ce vor veni impreuna cu ea) am avut o lectie recapitulativa. Lectie e mult spus ... mai degraba as zice un joc cu ajutorul caruia am repetat literele alfabetului.

Ce am facut. Pe cate o foaie de hartie am scris in coltul din stanga sus literele alfabetului (atat cele mari, cat si cele mici). Fiecare hartie era dedicata unei litere din alfabet.
Pasul urmator a fost sa cautam in casa obiecte care incep cu fiecare litera a alfabetului si sa le asezam pe hartia cu litera corespunzatoare.

Mai puteti sa ii rugati pe cei mici sa desparta in silabe cuvantul respectiv, sa numere cate silabe are si sa va spuna cu ce litera se termina.

Noi am "vanat" urmatoarele obiecte pentru a alcatui propriul nostru alfabet :)
Imi cer scuze pentru poza nu prea reusita dar nu am stiut cum sa le prind pe toate intr-o singura poza.


Ideea am preluat-o de aici.

Spor la joaca alaturi de cei mici!

2 comentarii: