Imagine

duminică, 3 martie 2013

Bowling

Mami a fost impreuna cu colegii de la serviciu intr-un "team outing" la bowling.

Buburuza a auzit, tati a venit cu ideea si astazi am fost toti 3 la bowling.


Initial buburuza mai jucase acasa pe Xbox Kinect bowling, dar aveam emotii cum va fi in realitate.

Noi am fost la IDM. Ce mi-a placut cel mai mult a fost faptul ca au o zona de nefumatori, la o distanta considerabila de cea de fumatari, astfel incat nu am simtit pic de fum de tigara.

Nu am gasit papuci pe marimea ei (29), dar ne-au dat niste cipici de unica folosinta sa ii puna peste incaltari. Initial a stat cu ei dar erau si aceia un pic marisori asa ca am renuntat la ei (am avut pantofi de acasa, curati pe tapla, si a stat in ei fara probleme).

De remarcat papucii ei de bowling ... ROZ :))


Pentru cei mici exista posibilitatea de a ridica un mic gardulet astfel incat bila nu va intra in canturile de langa pista, facand astfel jocul un pic mai accesibil pentru cei mici.

Cea mai usoara bila e cea de 6 si buburuza o putea ridica cu 2 maini (buburuza are 17 kg).

Pana la urma, lua bila cu doua maini, se ducea aproape de linie si o rostogolea.
Dupa cateva incercari ajutata a inteles ce are de facut si s-a descurcat de una singura.


A fost cea mai fericita cand a reusit sa dea strike :))


O experienta cu siguranta interesanta pentru ea, o dupa-amiaza petrecuta impreuna si o ora de liniste pentru noi!

(4 ani si 10 luni)

2 comentarii:

  1. Ce fain! Ne gandeam si noi sa mergem, dar cred ca bilele sunt prea grele pentru David :(
    Fetita ta a ajuns la varsta la care incep distractiile cele mai faine in familie :) Tot acum se cladesc frumos amintirile. Sa repetati experienta ori de cate ori aveti ocazia si sa incercati mereu activitati noi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca ma gandeam cand am fost ca acum putem si noi sa stam cat de cat relaxati, parca e un alt mod de a petrece timpul cu ea.
    Suntem deschisi la orice fel de sugestii ... asa ca daca ai idei de activitati, mai ales ca vine timpul frumos, sa ni le spui si noua! :)

    RăspundețiȘtergere