Imagine

sâmbătă, 2 martie 2013

Enciclopedia Dokeo

De ceva vreme ma tot gandesc ca ar fi timpul sa-i cumpar o enciclopedie.

In librarii gasesti o gramada de astfel de carti, dar pe care sa o alegi?

Unele mi se par mai complexe, cu informatie mult mai bogata, dar plictisitoare pentru cei mici. Altele sunt pe capitole.

Avem o parte din enciclopediile Disney care s-au vandul impreuna cu ziarul de la Adevarul.

In ultima perioada cartile le-am comandat de pe internet. Dezavantajul e ca  nu le poti rasfoi si vedea ce informatii contin.

O colega mi-a povestit despre enciclopedia Dokeo de la editura Rao pentru copii cu varsta intre 3 si 6 ani. Eu am cumparat-o de aici.


Enciclopedia este impartita in 7 capitole: corpul, casa in care locuim, in oras, animalele si plantele, istoria, lumea si universul.

La inceputul fiecarui capitol gasiti planse mari, pliante cu o multime de informatii.

Enciclopedia este desenata special pentru cei mici, e aerisita si va pot spune ca buburuza nu a mai lasat-o din mana. Nu ma asteptam la o astfel de reactie din partea ei ... "mami, sa-mi mai cumperi carti din astea!"

Aseara ne-am uitat pe capitolul dedicat corpului uman, am repetat partile corpului in romana si in engleza (m-am hotarat sa mentionam denumirile obiectelor pe care le intalnim discutiile noastre si in limba engleza).
Tot aici era arborele genealogic al familiei din enciclopedie si ne-am dus la bucatarie sa vedem arborele nostru genealogic care inca este la noi pe frigider. 

Arborele din enciclopedie:


Arborele nostru genealogic:


Despre arborele nostru genealogic v-am povestit aici.

Mi-a cerut sa ii citesc despre doctori. Unde a vazut ea un doctor sau o ambulanta mi-a spus sa-i citesc.
"Mami, eu cand ma fac mare vreau sa fiu doctor ca sa am grija de parintii mei!"


Stiti astfel de carti despre doctori? Un fel de enciclopedie pentru copii? Oare exista asa ceva? 

Astazi vom citi in continuare din ea si ne vom opri asupra anotimpurilor.

4 comentarii:

  1. E superba. Si noi o avem. Alinuta era de doi anisori pe atunci. Dar i-a placut foarte mult si chiar cred ca e foarte utila. E enciclopedia noastra preferata. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca si de dimineata a luat-o sa se uite pe ea. Se pare ca e special gandita pentru cei mici si ii atrage :)

      Ștergere
  2. Nu stiam de ea, e tare interesanta! Multumesc pentru recomandare. O trecem pe lista :)

    RăspundețiȘtergere