Imagine

duminică, 10 martie 2013

Exercitii din mers

Exercitii din mers, sau cum repetam noi notiunile invatate cand mergem in parc :)

Am iesit in parc cu trotineta. Vremea asta frumoasa te invita sa iesi "in natura". Buburuza imi spunea ca ii place sa respire aerul "din natura" :)


Pe drumul nostru pana in parc, din vorba in vorba, am inceput sa o intreb cate ceva.

Despre ce am discutat:

1. Mami: "Masina este vie?"
 "Dar frunza, floarea, pasarea, etc?" 
In functie de ce intalneam in drum.

2. Mami: "Ce este Marte?"
Buburuza: "Planeta din spatiu."

3. Mami: "Ce pasari stii?"
Buburuza: "Randunica, barza, rata, gasca, vrabiuta, porumbelul."

4. Mami: "Eu iti spun 1, 2. Care este inversul lui? Poti sa mi le spui de la coada la cap?"
Buburuza: "Mai spune-mi inca o data."
Mami: "1, 2"
Buburuza: "2, 1"

Probabil are nevoie de timp de gandire aici.
Am mai incercat cu cateva combinatii din 2 cifre si am trecut la cele de 3 cifre. De exemplu, 3, 5, 7.
La 4 cifre nu reuseste decat daca le scrie pe hartie, nu poate sa le faca mental.

Voi faceti astfel de jocuri cu cei mici?

(4 ani si 10 luni)

2 comentarii:

  1. imi place ideea cu inversul si exercitii de gandire. si eu faceam cu tatal meu cand eram mica.
    o sa fac si eu cu Cristian. Cand ne vedem poti sa-ti dau mai multe idei, lucruri pe care mi le amintesc din copilarie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, maine sunt la birou :)
      Eu am vazut asta la televizor, nu mai stiu la ce emisiune.

      Ștergere