Imagine

joi, 14 martie 2013

Experiment: Hranirea plantei / Flowers science experiment

De cand am realizat experimentul cu vulcanul care erupe buburuza e atrasa de experimente.

In aceasta perioada discutam despre plante atat acasa cat si la gradi.

A vazut intr-o seara cand cautam materialele pe internet un experiment nou si nu m-a lasat pana nu am facut experimentul pe care o sa vi-l prezint mai jos.
E un experiment cunoscut de noi toti si pe care eu as fi vrut sa-l introduc in cadrul lectiilor despre flori.

Nu a fost sa fie asa si a trebuit sa-l realizam mai repede :)

Am discutat in cadrul lectiilor despre copaci cum se hranesc acestia, asa ca am extins un pic la flori.

Am cumparat de la florarie o crizantema alba (floare de toamna dar foarte potrivita pentru ce aveam noi nevoie), o calimara cu cerneala albastra si una cu cerneala rosie de la librarie.
Nu prea stiu cum e cu colorantul alimentar, nu am folosit pana acum, nici nu stiu cum arata :)
Poate ma ajutati voi aici. Cu siguranta voi mai avea nevoie pe viitor.

Am gasit in casa doua borcane mici de sticla. Am vrut ca recipientele sa fie transparente pentru a putea observa tot fenomenul.

Intr-un borcan am amestecat cerneala rosie cu apa, in cel de-al doilea cerneala albastra cu apa.
Am introdus florile in cele doua borcane.


Dupa o ora florile au inceput sa isi coloreze petalele. Cele din borcanul cu cerneala rosie se vedeau mult mai bine.


A doua zi cand ne-am intors de la gradi florile erau colorate :)


Asa cum am vazut in articolul de unde ne-am inspirat am rugat-o pe buburuza sa deseneze pe o foaie cum vede ea florile la inceput.
A doua zi am rugat-o sa deseneze cum aratau florile in final.


In imaginea de azi a ales sa deseneze si o vaza cu flori de primavara si o fereastra cu perdele.

Sursa o gasiti aici.

(4 ani si 11 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu