Imagine

duminică, 3 martie 2013

Floare / Flower

Farfuriile speciale mie imi plac tare mult. De fiecare data ele constituie o surpriza placuta pentru cei mici.

As vrea sa-i realizez zilnic cate una, dar din lipsa de timp si imaginatie, reusesc destul de rar sa realizez astfel de farfurii.

De dimineata mi-am zis ca acum e momentul pentru o astfel de farfurie.
E week-end si in week-end noi petrecem timpul impreuna, afara e soare (sper sa nu bata vantul sa iesim afara), asa ca m-am dus in bucatarie cu gandul ca la micul dejun sa avem ceva special.

Am ales sa realizez o floare pentru ca primavara a venit de cateva zile si odata cu ea florile ne-au invadat peste tot ... daca nu in gradini, pe strada le vedem peste tot in florarii :))


Eu am folosit pentru aceasta farfurie branzica (miez de lapte de la Delaco), frunze de ceapa verde si ardei kapia.

Ideea am preluat-o de aici si am modificat-o putin in functie de ce aveam in frigider.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu