Imagine

miercuri, 20 martie 2013

Flori de primavara / Spring flowers

Discutam despre plante. Am vorbit despre copaci, ne-am jucat, am desenat, acum e randul FLORILOR.

Pentru inceput am pregatit cateva cartonase cu flori de primavara.


Cu aceste cartonase repetam/invatam florile care apar in acest anotimp, dar in acelasi timp buburuza exerseaza cititul pentru ca trebuie sa citeasca eticheta corespunzatoare fiecarei flori.

In zilele urmatoare voi decupa etichetele cu numele florilor si o voi ruga sa grupeze florile cu eticheta corespunzatoare.

Daca doriti aceste cartonase le gasiti aici.

In poza de mai sus apare o greseala la margarete. Am modificat documentul si acum avem margarete. Am modificat un pic si scrisul sa fie mai mare, dar nu am mai refacut si poza. Multumesc mult Daniela!

Am apelat si de aceasta data la "Prima carte despre natura si ecologie" de la Editura Gama


de unde am citit despre flori.


Ca si la pomi, vom mai avea cateva lectii despre flori, nu stiu sa va zic cate si cand, in functie de ce va dori si buburuza sa lucreze.

Ieri am avut cateva exercitii de scriere, exercitii pe care le gasiti aici.


Am ales si 2 exercitii de matematica :)

O fisa in care buburuza a trebuit sa completeze numarul care lipseste, fisa pe care o gasiti aici.


Si o fisa cu adunari, fisa pe care o gasiti aici.

Noi am realizat doar adunarile, nu am scris si cuvantul care se forma la sfarsitul exercitiului.
Pentru buburuza a fost prima oara cand a scris adunarile una sub alta, si nu in linie ca pana acum.


La sfarsit am modelat o gradina din plastilina.

Am gasit un kit dragut care contine formele necesare realizarii diferitelor modele de flori.



(4 ani si 11 luni)

6 comentarii:

  1. Daniela Jerghiuta20 martie 2013, 16:13

    Foarte frumoasa lectia ! O singura observatie am: florile din cartonasul unde scrie "margarete" nu sunt margarete sunt narcise albe. :)
    Sigur voi prelua din idei sa ma jos cu puiul meu.
    Unde ai gasit kit-ul de plastilina si cam cat a costat? Pare foarte fain.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Daniela! Am modificat documentul, nu stiu unde mi-a fost capul :)

      Kitul l-am luat de la o taraba cu jucarii in drum spre piata si am dat 15 RON pe el.

      Ștergere
  2. Stie foarte multe lucruri buburuza ta pentru varsta pe care o are. Felicitari! :) NU stiu de ce aveam senzatia ca buburuza e mai mare cu un an, cred ca m-a dus in eroare faptul ca va merge la scoala in toamna. Apropo, de ce nu mai asteptati un an?
    Imi place lectioara voastra, vom face si noi cat de curand, sa terminam cu puisorii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Roxana! :)
      Nu mai asteptam ... mai schimbam si noi colectivul sa vedem cum e :)

      Ștergere
  3. Bună ziua,

    Am văzut comentariul Dvs. legat de învăţarea matematicii pe blogul Cameliei (micatelierdecreatie). Vă recomandăm seturile noastre dedicate cadrelor didactice: http://www.edituragama.ro/carti-educative/edu-set.html. În mapa de matematică veţi găsi planşe cu tăieturi, plus zeci de jetoane de folosit. Sperăm să vă placă!

    RăspundețiȘtergere