Imagine

joi, 7 martie 2013

Narcisa / Daffodil

Aseara am realizat o narcisa din carton. 

Va povesteam ca buburuza a decis sa incepem cu florile de primavara. 

Am desenat din amprente si am construit o narcisa.


Materiale de care aveti nevoie:
- o coala de carton alb
- o coala de carton galben
- o coala de carton verde
- lipici
- banda adeziva
- foarfeca si creion.

In poza de mai jos aveti pasii de urmat:
- decupati 6 petale din carton alb.
- le suprapuneti usor si le lipiti pe spate cu banda adeziva.
- din cartonul galben decupati un dreptunghi. Marginea o indoiti si taiati din loc in loc.
- realizati un cerc din carton si lipiti-l cu banda adeziva pe interior.
- lipiti cercul astfel format in mijlocul florii. Eu am folosit banda dublu adeziva.
- din cartonul verde taiati o fasie si infasurati-o pe creion. Lipiti-o cu banda adeziva.
- tulpina astfel formata o lipiti de spatele florii cu banda adeziva.


Sursa o gasiti aici.

(4 ani si 10 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu