Imagine

joi, 21 martie 2013

Partile unei flori / Parts of a flower

Am continuat si astazi cu activitatile dedicate florilor.

Initial am vrut sa folosesc cartonasele pe care le gasisem cu partile unei flori, dar mi s-a parut ca e suficient daca stie ca o floare e alcatuita din radacina, tulpina, frunze si floare.

Cum poate retine mai bine decat cu un exemplu din viata reala? Intamplarea face sa avem o zambila in balcon :)


Va mai amintiti cum am invatat noi partile componente ale unui copac (articolul il gasiti aici)?


Am apelat la acelasi exercitiu si pentru a invata partile componente ale unei flori.

Am scos la imprimanta o fisa cu o floare in 5 exemplare. Pe una am colorat floarea in intregime, pe restul doar cate o parte componenta a florii.


Fisa o gasiti aici.

Am continuat cu cateva fise de colorat. Din multimea de flori care asteptau sa fie colorate, buburuza a ales sa coloreze plansele de mai jos.


Fisa o gasiti aici.


"Mami, stiu ca lacramioarele sunt albe, dar nu am alb!" :)))

Fisa o gasiti aici.

Cartonase cu flori am avut si in lectia anterioara, dar acestea erau asa de frumoase incat nu am rezistat sa nu le scot la imprimanta.


Cartonasele le gasiti aici.

Cateva exercitii de scriere care s-au potrivit cu florile si cu primavara am gasit cand cautam materiale pentru aceasta lectie.


La sfarsit aratau ca in imaginea de mai jos ... cu imbunatatirile buburuzei :)


Dupa ce a trasat liniile a ales sa deseneze flori de primavara, o fetita care uda florile, pamantul si apa la flori.

Si nu in ultimul rand, am gasit niste figurine din ipsos cu flori care au ramas de la martisoare, asa ca i le-am scos acum.


Figurinele, asa cum probabil banuiti, le avem de la Maria.

Lectia anterioara dedicata florilor de primavara o gasiti aici.

(4 ani si 11 luni)

4 comentarii:

  1. Ce nimerit e vasul acela pentru zambila! Excelent pentru observatii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am luat prin iarna de la Lidl ... a vazut exact cum a crescut zambila dintr-un bulb ... o sa plantam zambila si o sa cumparam un bulb de lalea :)

      Ștergere
  2. wowww...ce mult imi place bulbul acela cu zambila...cat de bine poate vedea un copil partile unei flori!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cand l-am luat nu m-am gandit :) Acum imi pare bine :)

      Ștergere