Imagine

duminică, 10 martie 2013

Primavara la fereastra / Spring Foam Window Murals

Vremea de afara ne arata ca primavara si-a intrat cu adevarat in drepturi si ne bucuram din plin de timpul frumos.

M-am gandit sa aducem primavara in casa, mai ales ca lectiile ce vor urma vor avea ca tema principala acest anotimp.

Pe langa nelipsitele flori de primavara care se gasesc in permanenta la noi in casa, am impodobit geamul de la balcon in culori vesele si cu imagini de primavara.

Am folosit foi de spuma din care am decupat petale, tulpini si frunze de flori. Am mai decupat corpul si aripile unui fluture, trunchiul unui copac si coroana inflorita.

Am asezat toate piesele intr-o farfurie de plastic si i le-am aratat buburuzei.
Am mai avut langa un bol cu apa.


Ce a avut de facut buburuza? Nimic mai simplu ... uda fiecare piesa cu apa si o lipea pe geam.



Se pot face o multime de combinatii, e la libera lor alegere cum vor combina petalele, unde vor lipi fiecare floare ... cei mici vor fi responsabili de cum va arata tabloul final :)

Sursa o gasiti aici.

(4 ani si 10 luni)

2 comentarii:

  1. E o idee buna pentru o dupa-amiaza de duminica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, eu am gasit-o de curand si imi place ca nu ramane nimic murdar, se dezlipesc usor si cei mici pot realiza o gramada de combinatii :)

      Ștergere