Imagine

luni, 15 aprilie 2013

Animale de Paste din carton / Paper Easter Animals

Daca ieri am realizat un dragut iepuras de Paste dintr-un plic,
astazi am continuat cu cateva animalute din carton.


Sa ne spuneti voi daca au iesit la fel de simpaice :)

Materiale de care aveti nevoie:
- carton de culoare bleu, rosu, galben, portocaliu, alb si roz.
- ochisori mobili.
- lipici.

Sursa o gasiti aici impreuna cu sabloanele necesare realizarii celor 3 animalute.

Noi nu am folosit sabloanele respective pentru ca nu am avut cum sa le scot la imprimanta astazi, dar sunt foarte usor de desenat de mana.

Pentru vrabiuta am avut o fasie de 20 cm lungime si 3 cm latime si una de 10 cm lungime si 3 cm latime.
Am avut doua aripi ca in poza de mai sus si un romb pentru cioc.

Pentru iepuras am avut o fasie de 10 cm si jumatate lungime si 3 cm latime si una de 9 cm si jumatate lungime si 3 cm latime.
Am avut urechile si picioarele ca in imaginea de mai sus.

Pentru puisor am avut o fasie de 12 cm lungime si 3 cm latime si una de 8 cm lungime si 3 cm latime.
Am avut 2 aripi, picioarele si ciocul ca in imaginea de mai sus.

Pentru a lipi aripile de corpul animalelor, indoiti pe linia desenata si lipiti respectiva in interior. La fel se procedeaze cu urechile si ciocul.

Pentru a realiza corpul vrabiutei, fasia mai lunga se decupeaza pe liniile desenate pe ea si se insereaza una in alta.

O saptamana cu idei cat mai creative va dorim!


(5 ani)

2 comentarii: