Imagine

duminică, 14 aprilie 2013

Atelier de bune maniere

Vineri seara am citit despre faptul ca in fiecare zi de Sambata in magazinele Diverta din tara se organizeaza diferite activitati pentru cei mici.

Articolul pe care l-am gasit eu era acesta.

M-am uitat peste evenimentele din Bucuresti, i le-am citit buburuzei si am intrebat-o pe care il alege.

In Bucuresti erau anuntate urmatoarele ateliere:

București
Diverta Mall Vitan -  Atelier de bune maniere
(Partener: Asociatia Manieres)
Diverta Jolie Ville -  Atelier creativ: Moara de vânt
(Partener: Gradinita DreamLand)
Diverta Plaza  -  Pictură cu nisip colorat pe sticlă
(Asociația Manieres)
Diverta Baneasa  -MTIS Spring of Joy
 (Partener: Școala Mark Twain)
Diverta Unirea  -  Atelier de Quilling
(Partener:Asociația Manieres)
Diverta Sun Plaza  -  Atelier de creatie cu Spiderman
(Partener: Personaje de poveste)
Diverta Magheru  -  Atelier de creație: Sticle artizanale
 (Partener: Asociatia Manieres)

dintre care buburuza l-a ales pe cel de pictura cu nisip colorat pe sticla. Mi-a placut ideea, nu mai facusem asa ceva pana acum, plus ca era aproape de casa.

Bun, zis si facut, Sambata ne prezentam la ora 12 la Diverta din Plaza si ne indreptam bucuroase spre locul de joaca din incinta magazinului.

Deja poate va intrebati de ce titlul articolului este "Atelier de bune maniere", cand eu am scris ca buburuza a ales un atelier de pictura cu nisip colorat :)

Cand am ajuns acolo mi s-a comunicat ca nu se va mai tine atelierul de pictura si ca acesta a fost inlocuit cu unul de bune maniere.

Pe mine nu ma deranja nici un astfel de atelier, dar buburuza a fost tare dezamagita.

Atelierul era programat sa dureze in jur de 2 ore.

Am decis sa ramanem sa vedem totusi despre ce este vorba.

Ieri au invatat sa faca cunostinta, sa puna masa si cum sa manance supa fara sa stropeasca :)

Atelierul a fost tinut de Asociatia Manieres, despre care, recunosc, nu am auzit pana acum.

Sa va povestesc pe scurt cum a decurs lectia de bune maniere din cadrul atelierului.

1. Sa facem cunostinta

Pentru inceput participantii au format un cerc si au facut cunostinta unii cu altii, dupa care au exersat in perechi.


Sfatul primit: ne uitam in ochii partenerului cand facem cunostinta (sa vada cat de frumoasa esti!)   


2. Cum punem masa

Aici cei mici au invatat cum trebuie sa aseze masa.

La inceput cei mici au fost rugati sa aseze masa asa cum stiu ei mai bine, dupa care li s-a aratat si explicat cum este corect.


Au invatat despre faptul ca trebuie sa puna cutitul cu lama in interior pentru a nu se taia cand il folosesc si ca in partea dreapta avem cutitul impreuna cu lingura. Cutitul face pereche cu lingura si putem sa spunem ca sunt frate si sora.

Ce asezam in partea stanga? Ne-a ramas furculita, cu cine va forma ea o pereche? Cu servetelul, ca sa nu fie singura :)

Au mai vazut unde se aseaza lingurita si paharul.


Tot aici li s-a explicat cum trebuie sa manance supa pentru a nu se stropi.

In continuare cei mici au avut de desenat pe o coala de hartie cum se aseaza masa.


Ce v-am povestit eu aici a durat cam in jur de o ora, moment in care buburuza s-a ridicat si s-a indreptat inspre rafturile cu jucarii.

Ei au mai avut un joculet, nu va pot da mai multe amanunte despre el deoarece eram atenta la buburuza.

Mie mi-a placut ca si informatie. Mi se pare foarte utila si este mereu bine venita.

Cert este faptul ca buburuza a rezistat doar o ora, feedback-ul primit in masina fiind ca nu s-au jucat deloc pe parcursul acestui curs. Poate acest lucru se datoreaza si faptului ca ea isi dorea sa picteze pe sticla :)

Noi o sa urmarim sa vedem ce ateliere mai pregatesc, dar voi suna in prealabil pentru a confirma.

Chiar in timp ce scriam articolul buburuza ii explica unui bebelus cum trebuie sa manace ca sa nu mai stropeasca ... ceea ce pe mine nu poate decat sa ma incante :)

(5 ani)

2 comentarii:

  1. Buna ziua, A constituit o mare surpriza sa vedem articolul dumneavoastra despre noi, Asociatia Manieres dupa un an, cel mai frumos multumesc primit in ultima perioada de timp. Ne bucuram si mai mult ca buburuza a retinut cum sa manance frumos si ca informatiile transmise au avut impactul dorit de noi. Ne-ar face mare placere daca ati participa si la alte ateliere de ale noastre chiar la sediul Manieres, Taramul Bunelor Maniere cum il numim noi. Pana atunci ne gasiti aici www.asociatia-manieres.com sau pe facebook Asociatia Manieres.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cel mai mare drag vom urmari urmatoarele evenimente si vom participa si noi. Ne-am abonat pe facebook si astfel vom fi la curent cu evenimentele pe care le pregatiti.

      Ștergere