Imagine

joi, 4 aprilie 2013

Buburuze in farfurie / Ladybug Appetizers

Ieri am discutat despre fluturasi, astazi trebuia sa continuam, dar am inceput sa ne ocupam in paralel de pregatirile pentru ziua de nastere a buburuzei care se apropie cu pasi repezi.

Cat eu lipeam si mesteream (i-am promis ca ii confectionez eu o parte din accesorii) mi-a cerut ceva de mancare. Mancare, mancare ... dar ce sa ii dau asa pe fuga si cu lipiciul dupa mine? :)

Ei bine, BUBURUZE :))


Eu am folosit branza cremoasa din lapte de capra de la Delaco, rosii si masline.
Ideal ar fi fost ca maslinele sa fie fara samburi pentru a monta antenele buburuzelor ... la noi au fost cu samburi si sa stiti ca m-a intrebat unde sunt antenele :)

Ca baza am luat cate o felie de paine pe care am taiat-o sub forma de cerc cu o forma de prajituri.

Sursa o gasiti aici.
Va dorim pofta buna!

(4 ani si 11 luni)

2 comentarii:

  1. foarte dragute sandvisurile! presupun ca buburuza le-a papat pe toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult! Da, le-a mancat pe nerasuflate! Exceptand patrunjelul :)

      Ștergere